Tuesday, October 23, 2012

Berbesi.

Kita merancang, Tuhan yang menentukan. Tersangatlah betul. Ekceli aku dah buat banyak plan, since aku diploma dulu, bila bosan terus aku catat plan aku dalam Microsoft Words/diari supaya aku tak lupa dikemudian hari. So bayangkanlah dari 2 tahun setengah yang lepas, aku asyik menulis plan-2 tentang apa nak buat lepas diploma. Hihi. Ah btw, Aku terpaksa tangguhkan one of the plan dimana pelannya adalah aku nak kerja kat *dirahsiakan*. Hmm kenapa ye ? It is because.....



I'M GETTING BRACES ! YEAYYY !
Insya'Allah by end of 2013 dah pakai braces.




Nampaknya tunggu gigi cantik dulu baru kilija. Hihi. Happy benooo dapat pakai braces. Lepas ni mulalah merungut ulser lah, tak selesalah. Kan kan kan ? But Insya'Allah, everything's gonna be okay, with Allah's will. Aminnnnnnnnnnn :)

No comments:

Post a Comment