Wednesday, January 27, 2010

BFF's cake

whoot whoot ! pada 26 januari 2010 , aku prgi rumah nana luana. nak buat cake. *yayyyy* bosan lahh duduk rumah. takde buat pape. dh lahh aku kt rumah tu takde sape blh diajak berborak. so tak dapatlah aku nak mengutuk + mengumpat + bersidang. hehe. haishh. boring. kawan2 lain mostly tgh kerja. nasib baik nana ada rumah. so inilah kerja kami di dapur beliau. buat kek. hoho. lawa tak ? comment ah skit.



baki coklat yang ada dlm bekas tu , habis aku taram. HAHA.


ni baru permulaan , belum hias lagi.



actually , ktorg memang takde idea on how to decorate kek ni. dh lahh masing2 buta seni. GAHAHAHAH. so ktorg taram jelahhh. hehe. janji sedap. *betul , sedap.



tangan aku terketar2 lah pula.



dan , ini hasilnya setelah siap dihias :



yayyy ! dh siap hias. ini rupa kek sebelum dijahanamkan.



AND FINALLY ...



EATEN



so , that's it. siapa2 nak tempah kek , blh contact aku yeeee. hee. adios ;)

1 comment: