Monday, February 21, 2011

isnin sampai rabu

mata gua dah lebam ni. encik hazrul kata gua ambil dadah. aduhh macam mana boleh kantoi ni ? HAHA. taklah. gua tak ambil dadah k. gua gangter yg mantap dgn amal solehnya.
ok cukup. lari topik.






sudah berapa malam gua stay up. dah tu, kelas isnin sampai rabu start 8 pagi dan tamat pada 7 malam. memanglah khamis dan jumaat cuti. tapiiiiiiiiiiiii, haihhh. isnin sampai rabu tu. tensi laa mcm ni. kelas lain ada je gap, even cuti diorang tak seheaven kitorang. penat tahu tak ? penattt. tapi kenapa utk komander aku tak pernah-pernah pulak penatnya. peliklah -..- HAHA





kelas isnin sampai rabu sangat full, packed dan sewaktu dengannya. bayangkan assessment2 aku ? aku ni dahlah jenis yg suka buat kerja last minute. nanti pasti ada assessment pada hari yg sama. memang matilah kalau buat esaimen malam-malam. seperti kebiasaan, setiap hari selasa, aku akan ponteng kelas BEL kerana pada petangnya ada drawing. aku gunakan ketidakhadiran ke kelas BEL itu samada utk menyiapkan saki-baki drawing yg tinggal, mahupun tidooooo. muahahahah. jangan tiru aksi ni. boleh lingkup tahu ? aku takpe, kebal. cehh -,-

No comments:

Post a Comment