Wednesday, March 16, 2011

tadi kelas VCL dengan cik wa. kelas tentang sejarah seni. semua senyap je. sebab tadi cik wa marah sebab ramai masuk lambat. err, termasuklah aku. lambat bukan apa doee, aku datang naik kereta inspira encik asrul. baru punya. tu yang lambat tu. enjin tak panas lagi. so that's why lah. pahamla I sket k. haha



disebabkan cik wa pun dah moody, tak siapa berani cakap pape. so class berjalan dengan straight. sampai slide masjid takwa, cik wa tanya apa yang dibaling kat masjid tu. supposed to be duit syiling yang dibaling. aizuddin agaknya nak jaga hati cik wa sebab takde siapa yg sudi nak jawab soalan tu, dengan segala ilmu yg dia ada dan dengan selambanya menjawab 'baling mayat'.



haha. gilaaaaaaa keeeee ? bayangkan kat masjid ada orang baling mayat terkulai-kulai ? cubalah logik skit. HAHA. kelas yg senyap terus jadi riuh. kahkah. aku gelak tak tahan doeeee. sampai menangis-nangis. kesian ryen sebab aku genggam kaki dia sampai berbirat tak tahan nak gelak. maaf ryen. sikit je tu. hew hew.



apapunnnnn, takpe takpeee, aku paham din. din nak jaga hati cik wa. good job din ;)
jawapan yg berani mati >,<

No comments:

Post a Comment