Wednesday, April 13, 2011

perjalanan anak muda

tak mudah untuk menjadi seorang zack. tak mudah. sebab korang perlukan muka comel ala-ala Taylor Swift untuk jadi mcm aku. aku sendiri tak jangka muka aku ada iras-iras kim kardashian. ok cukup. lari topik.


hidup umpama roda. sekali dah berada diatas dan selesa dengan keadaan itu, kita akan lupa kehidupan dibawah. ni bukan posisi seks ok ? hahaha lucah. apa yang aku cuba sampaikan katsini adalah aku sekarang dah mcm bukan diri aku yang sebenar. makin banyak benda yang aku lalui, makin berubah perangai aku. aku pun mcm dah tak kenal diri aku. sebenarnya aku stress dgn seseorang ni. seseorang yg buat diri aku jadi tak betul. seseorang yang aku tak tahan sejak semester pertama. apa dia cakap aku melantun balik. sebab dah explode. aku tak boleh ikut cara dia. sebab... aku kan vanessa hudgens. haha.


apa-apa jelah. nasib baik dah nak habis semester. sumpah dah takde duit nak print assignment. but thanks to komander pieja sebab pinjamkan saya duit :') sangat terharu. saya loser sebab pinjam duit tapi dah sangat desperate. aku dah janji untuk kerja di cuti semester ini utk ganti balik duit dia. dan one more thing, semester depan aku tukar kelas. bye-bye B :'(

belajar elok-elok naa.

No comments:

Post a Comment