Friday, October 7, 2011

entry rindu

rindu kak zai. dulu kerja dekat sport department hari-2 kena bebel dengan kak zai :) hehe sekarang aku sangat rindukan bebelan kak zai. errr, kak zai tak membebel, tapi dia suka cerita pasal pengalaman, kehidupan, agama. macam-2 belajar dari dia. aku suka dengar cerita-2 dia. tak pernah bosan. serious tak tipu.

bergaul dengan rakan sebaya atau dalam lingkungan umur 20-an sangat berlainan dengan mereka yang lebih berusia sedikit. kak zai sangat matang dalam membuat keputusan. aku selalu tanya pendapat dia. sebab aku tak tetap pendirian, aku takut nak buat keputusan. kak zai jugak banyak menyedarkan aku tentang perkara yang ada dihadapan aku, cuma aku tak pernah sedar tentang tu.

aku pernah kata kat dia, aku nak boyfriend hidung mancung, dia kata jangan. orang hidung mancung/tajam kebanyakannya panas baran. derrr, aku nampak kebenarannya. and, dia ajar bagaimana nak menilai orang melalui nama. sampai skrg aku still guna cara tu. tepat. kalau boleh aku nak belajar banyak lagi trick psikologi dari dia. hehe

aku tak tahu macam mana nak berterima kasih kat dia. semangat aku betul-2 naik bila dengar cerita dia, pendapat dia. aku teringin nak jadi macam dia. ada banyak pengalaman dalam menempuh liku-2 kehidupan. sebab tu aku suka buat kerja gila, tak buat, tak bahaya. tak bahaya, takde pengalaman.

berkawan biar seribu. ramai orang cool di luar sana, ramahkan diri anda menegur dan hati-2 dalam memilih kawan :) pesanan ikhlas zack spm 12A. haha

No comments:

Post a Comment