Tuesday, April 2, 2013

Loner Puncak Alam.

Aku loner Puncak Alam, semester dua sekarang. Ramai je kawan diploma dari UiTM Perak di Puncak Alam ni, tapi dorang semua di semester tiga. By the way gua jealous je tengok kawan-kawan grafik Perak dok main hack-hack Facebook satu sama lain, diorang macam gembira dan bahagia gila dekat sana. Adeh. But actually Puncak Alam was okay. Maybe aku sendiri yang sisihkan diri aku dari kawan-kawan semester tiga photo dan graphic. Padahal ramai je kawan. Mighol, Amir Kael, Qaqa, Angah, Najmi, Sai, Bob dan ramai lagilah. Jadi aku rasa lonely sebab apa eh ? Aku rasa loser jadi budak part two ke ? Nope. Maybe aku rasa humble kot sebab jadi junior diorang. Hehe. Tapi nilah masalah aku sekarang. Aku yang sisihkan diri aku dari diorang. Ish Zack tak boleh macam tu Zack, tak boleh. Hmmmmm. Aku tak pasti kenapa aku kurang friendly dekat sini skrg. Mungkin suasana dekat sini buat aku rasa macam ni kot. Takpelah. Memang ambil masa pun semua proses ni. Dulu aku diploma pun ambil masa nak rapat dengan orang-orang dekat sana. Masa diploma part one, rapat dengan seorang kawan nama Jack. Nampak tak nama dekat-dekat tu ? Selalu orang confuse, panggil aku Jack, panggil Jack 'Zack'. Ya Allah rindunya kawan-kawan diploma. Cepatlah sikit grad nye pun. Cewah dulu nak sangat cepat habis belajar kan ? Haa skrg amek kau, rindu kawan-kawan diploma sampai menangis. Hihi. Hmmmm so konklusi disini adalah situasinya sama je, if aku further Master/kerja, aku akan rindukan zaman Degree. Nak pulak aku ni jenis sayang kawan dan cepat rindu kawan. So chill, keep calm and be friendly. Dan kalau boleh semester ni nak skor pada pointer gua. Aminnn.

No comments:

Post a Comment