Friday, June 28, 2013

Angah Dua Puluh Satu.

Hai Angah !
Hehe. 
Selamat Hari Jadiiiiiiiii !
Maaf sebab tak wish dekat phone. Aku kelam kabut nak tulis blog pasal kau.
Dengan study psycho lagi. Heeee.
Semoga kau dapat menjawab paper psycho dengan tenang dan senyum sampai ke ubun-ubun kejap lagi :)

Angah,
Selamat Hari Jadi. 
Aku sayang kau. Kita kenal masa part 4 diploma. Rapat masa part 5.
Tu pun sebab aku masuk kelas kau.
Pertemuan kita aku rasakan macam satu miracle dari Tuhan.
Tak sangka kita akan rapat tanpa bergaduh. Or less fight. Hehe :p
Thanks Angah. 
Teman aku sana sini. Waktu duka, waktu suka, waktu tawa, waktu merana.
Aku macam sedih sikit dekat Puncak Alam ni dapat photo. 
Membuatkan kita kurang berjumpa, kurang rapat macam masa diploma dulu.
Tapi takpe, kita masih dapat berjumpa kan :)
 
Angah,
semoga berjaya dalam hidup kau.
Semoga berjaya dalam apa jua bidang yang kau ceburi. 
Semoga berjaya dunia & akhirat.
Semoga persahabatan kita kekal sampai bila-bila
Selamat ber-dua puluh satu.


Nah kek hehehe !


 Aku sayang kau Angah. 
Ingat ni sampai bila-bila :')

No comments:

Post a Comment