Friday, June 7, 2013

Putih Gebu.


Cantik kan dia ? Kalau kahwin dengan orang putih Caucasian, agak-agak boleh tak dapat anak berkulit putih gebu ? Kihkih verangan vetul :p
Aaaaaar comelnya orang yang berkulit cerah+pucat !

18 comments:

  1. bile die putih pucat, ckp xsuke pulak. mcm puti dan nisak tu. amboi. syg awk sentiase :3

    ReplyDelete
  2. Haha bila masa kite cakap tak sukaaaaaa -,-

    ReplyDelete
  3. whatsoever, kite dah pening.hihihi. papepon awk putih la syg. jgn la masuk kawad ke PALAPES ke, jage la kulit tu, pepagi je g jog ngan kite.hihi, tak pon maen bdminton

    ReplyDelete
  4. Tak putih mcm Cristina Suzanne wuuuu -,-

    ReplyDelete
  5. xpe, anak awk nnt putih gile.

    ReplyDelete
  6. Kite tak merasa lah jadi putih. Hihi. Nak kawin dgn orang putih gebu :3

    ReplyDelete
  7. Awak la. Bajet merajuk hahaha

    ReplyDelete
  8. yela, kite ni tak putih gebu.wuuuu :(

    ReplyDelete
  9. ah! byk ah awk! hahaha amek ati eeeeeeeeee? ni ade pape niat ke ni ha?hihi

    ReplyDelete
  10. Kite laaaaagi rindu awok :/ baliklah cepat

    ReplyDelete
  11. akan ku pulang ke pangkuanmu syg

    ReplyDelete