Friday, July 5, 2013

Tema Pertunjukan Degree.

Semalam pergi Degree Show. What can I conclude from my observation was, PERGHH ! Stunning photographs ! Jealous gila babs ! Some of the genre are fashion, journalism, public service announcement dan lain-lain. Aku paling suka Pitt Abd Rahaman punya photographs. He chose fashion as his genre. Gambar-gambar dia semua buat aku menangis meleleh. Hmm hmm tanya punya tanya senior photo, ada yang berhabis RM2000-4000 untuk degree show ni. Pergi Thailand bagai. Memang ohsem la photographs diorang. Terasa rendah diri sangat-sangat bila membandingkan gambar diorang dengan gambar guer wuwu. Hmmm the awesome part was, some of them dah fikir tema untuk degree show tu since diploma. SINCE DIPLOMAAAA ! Kalau tak fikir sekarang, memang ke laut la jawabnya nanti. Semua benda nak kena arrange well. Btw seniors, selamat berjaya gua ucapkan ! Korang ohsem kalah Redza Minhat ! Hehe :p


Hmmm menurut perkiraan gua, gua macam nak buat Muslimah High Fashion. Aku sebenarnya bersalah tangkap gambar perempuan nampak aurat ni hmmm. Jadi tu target aku. Nak buat something like Muslimah High Fashion. Cumanya, gua baru part two skrg, aku yakin ramai yang kebas theme aku tu as time flies, bila bertimpa degree show semester demi semester. Aku masih tak tahu konsep apa yang aku akan gunakan, tapi menggunakan genre Muslimah Fashion. Skop seni terlalu meluas skrg ni, aku yakin temanya akan jadi berbeza even ada orang yang buat Muslimah Fashion sama dengan aku nanti. From now on, nak prepare myself interview fashion photographers, kumpul experience, practice. I hope so. Semoga Allah memberkati kehidupan Degree ku. Aminnnn.

p/s : Gambar Degree Show akan dimuatnaik dilain hari.

3 comments:

  1. good syg. pandai awk fikirkn. amek sy jd model taw. model tukang sapu sampah pon xpe. mmg tu pon keje harian

    ReplyDelete
  2. Awak kenalah pakai tudung. Boleh ? Hehehe :3

    ReplyDelete