Sunday, March 14, 2010

result SPM

march 11 , 2010 , historical yet hysterical day. THE RESULTS ARE OUT TODAY !

hoho. adoyy. perut aku tak sedap hati je sepanjang hari pada 11 mac tu tauu ! haishh. aku rasa mcm nk off handphone jeeeeee. semua tnya result aku. phewww , igt aku pandai sgt ke ? malu ah aku. hoho.

kecut perut aku bila dgr anis dpt 6A , fatin haziqah dpt 5A , dayana dpt 5A. aku je blum amik. tp aku TAK rasa result aku sebagus diaorang. maklumlahh , tiap kali exam je , 4 gagal itu WAJIB. haha. kenapa lahh kawan2 aku ni pandai2 belaka ? aku je _________. hehe.

jam dh menunjukkan pkul 2:30 petang , aku still blum amik result aku. masuk krja pukul 6 pula. "z , banyak lagi masa ni. pergi amik result kau cepat" hati aku menghasut.

actually , sejak azali lagi aku dh plan yang aku tak nak amik result aku pada hari result dikeluarkan. aku nak amik pada hari2 yang dh basi dan ketika itulah kerani sekolah akan berkata "woi cilanat. baru nak amik result kau ? menyusahkan aku je."

cepat masa berlalu. dh pukul 4 , banyak lak mesej sampai. tnya pasal resultttttt. arghhh ! tension pula. ada juga yg call , tp aku saje tak nak angkat. hehe.

haaa , ckp pasal result , ada ah sorang member aku nihh , bapak gempak bhai result dia. HAHA. maleh ah nk crita. korang tgok ah sendiri. hehe :







ini mesti effect org yg terlalu taksub belajar , nak jadi mcm albert einstein lah sgtt , so cmnilah jadinya. GILA. hehe.

apapun , tahniah aku ucapkan kepada semua lepasan SPM 2009 sama ada yg bernasib baik mahupun tidak. bersyukurlahh dgn apa yg korg ada skrg. tak semestinya hidup kita bergantung kpd 'slip' itu. kalau korg pandai cari peluang , adalah rezeki tu nanti. jgn putus asa ok ? jgn jadikan result tu sbg penghalang utk korg cipta hidup baru. ok , choww ;)

*ahaaa , lupa nk bgthu pasal result aku. akhirnya aku amik result pada 12 mac dan result aku ok2 sajeeee. tp aku gembira jugalah dgn result aku. hehe. alhamdulillah. nak tahu ? hehe. mana bolehhhh. nak tahu , text ah aku. hee. ok byeeee.

No comments:

Post a Comment