Wednesday, July 14, 2010

S O R R Y

maafkan sayaaaaa , maaf.
maaf kalau ada terkasar bahasa , kalau ada menyakitkan hati awak semua , buat awak semua rasa tak selesa. I just being myself.





hmm. entahlaaa. sejak dua menjak ni , aku rasa unsecured. rasa aishhh , tak nak cakap kat sini , too public and I'm afraid if that's not true. tapi , err. mungkin aku memang jenis yang selalu bersendirian kot , that's why aku rasa mcm tu.





all this while , aku cuba jadi perfect. end up , aku tak dapat jadi perfect. aku kembali menjadi diri sendiri kadangnya. know what , I try to be as nice as I can , as good as I can , as polite as I can. it's not being hypocrite , it's just , if you have those attitude in yourself , that's enough to make people felt pleased to have a friend like you. entah kenapa , tapi aku dapat rasakan yang aku berbeza dari korang. dan mungkin perbezaan itulah yang membuatkan aku rasa tak selesa.





aku tak tahu laa apa yang tak cukup dalam diri aku. kadang - kadang aku rasa putus asa. tak biasa agaknya. mungkin homesick , tapi fikiran aku selalu tertumpu pada rakan - rakan. aku tak kan maafkan diri aku if aku buat salah kat diorang sebab , hmm. aku sangat sayangkan kawan - kawan aku. kalau seorang teman wanita yang sangat dan ingin kelihatan sempurna dimata teman lelakinya , lain pula halnya dengan aku. aku mahu kelihatan sempurna dimata rakanku. menjadi sempurna dimata mereka. tolong faham ini , bukan menjadi hipokrit , tetapi perasaan yang sangat sayangkan mereka dan tak mahu menyakiti hati mereka. aku tahu aku selalu tak berjaya dalam hal - hal ni. tapi , insya'Allah , if diberi peluang , aku akan cuba lagi. aku rasa amat bersalah if aku sakitkan hati diorang.






err , forgive me =,=''





maaf kawan.
aku akan cuba lagi. cuba lagi sampai aku rasa puas. cuba lagi sampai awak semua gembira.

1 comment:

  1. just be yourself je, im sure diorang paham if their are you friends

    ReplyDelete