Monday, August 2, 2010

mencari geng

Diyanah, Shazwani, Aqilah, Fatin, Syazwan Halid, Zariq, Fatiehah, Azila, Fathiah, Hazira, Amiera, Fyzah, Syiqa Rodzi, Aqil, Razi. korang rindu aku tak ? aku rindu korang weyhhhh ! aku nak korang sekarang boleh tak ? rindu macam apa dah ni.



aku ingat lagi dohh. plan sesi fotografi kita. bilanyaaaa ? kata hari tu lepas SPM, pastu tunda lagi, tunda, tunda dan tunda. sampai sekarang takde khabar berita. aku dah rancang nak buat wristband yang colorful and cute untuk korang. dah plan ni tema warna hitam putih. nak shoot dekat Bukit Ampang. lepas shooting, nak makan - makan di Menara Tinjau. kan kan kannnn ? ingat lagi tak ?



haihhhh. saya sayang awak semua. even kita jauh, awak semua jangan pergi dari saya tau. saya perlukan awak semua. nanti ada masa kita jumpa boleh ?

No comments:

Post a Comment