Monday, October 18, 2010

tolong ingatkan aku

final projects. ass-ignments.

1) GDT101 - siapkan logo. warnakan. print. scan. edit dalam Adobe Photoshop. buat deskripsi logo. edit report. kasi sedap sikit. haha. presentation maybe 22 oktober 2010.

2) GDT104 - photography. panning. shutterspeed. depth of field. night scene. sunrise. creative. aku mcm nak buat light painting untuk final. haha. tapi kedengaran macam harapan je -..- presentation 4 november 2010.

3) FND101 - subjek yang aku rasa macam haram. dan percentage untuk repeat subject ini ke sem depan sangat cerah. err, serious TAK NAK ! TOLONGLAH PAHAM ! for final project ni, buat 20 drawings and buat 2 foam untuk mock up then berdasarkan 2 mock up tu lecturer aku akan pilih satu untuk buat final foam. aku lemah nak buat drawing abstrak tu. haha. assessment 1 november 2010.

4) FND100 - analitical drawing. boleh pilih man-made or nature. aku geram kenapa dia tak ambil drawing nature aku hari tu padahal dia dah ushar lama - lama dah drawing aku. then aku buat - buat tanya, dia kata drawing aku ok tapi kecil. haishhhh. lepas ni aku buat besar punya. kau tak nampak aku tak tahu nak cakap mcm mana. apapun, aku suka sesangat subjek ni sebab drawing semata - mata. tak payah pecah kepala otak macam 101. haha. kelas aku paling awal tarikh assessment-nya. 25 oktober.


nota kecil : fellow friends, kindly remind me to do my assignment. less online, less eat. semua orang pun ada projek final. bukan aku je. jangan malas zack. stay up dan buat kerja ok. cessss >,<



No comments:

Post a Comment