Friday, October 15, 2010

minggu belajar

hari ini 16 oktober 2010. study week di seluruh UiTM bermula.


tika berjalan menuju kt dewan makan pasir salak, aku nampak ramai yang balik. ramai. aku maksudkan tu. perghh. ambil kesempatan. huhu.


patutnya aku pun macam nak balik. tapi sebagai student AD, balik itu belakang cerita. esaimen depan cerita. selagi tak siap aku tak kan balik. dan aku rasa habis final exam baru aku balik kot.


rindu kat mak ayah kampung apa semua tapi aku terpaksa berkorban. ditambah lagi dengan student pemalas mcm aku ni yg suka buat kerja last-minute so memang tak kan balik laa dalam masa terdekat ni even kelapangan study week.


seperkara lagi, aku harus faham makna study week. dalam bahasa melayu minggu belajar. err, ada perkataan belajar jadi maknanya aku kena belajarlah ni ? haihhh -..-


takpe. paper ada 4 je. VCL105, VCL128, CTU dengan BEL. hope dengan jumlah paper yg sikit ni buat aku study dengan lebih gampang lagi. haha. alhamdulillah markah test aku for art history setakat ni memberangsangkan. aku tak tahu apa gila entah yg buat aku terror sejarah tahun ni. kat sekolah menengah dulu memg haramlah kan.


final exam start 25 november. hope aku tak lupa study.


target buat masa sekarang, projek final mesti siap. agagagaga

nota kecil: cinta jangan dicari, lama-lama ia datang sendiri. khas untuk diyanah rodzi. haha.

No comments:

Post a Comment