Monday, November 22, 2010

angkatan berangkat

beberapa hari saja lagi, aku akan berangkat ke UiTM ARAUstralia. cehh bunyi nak gah je. haha. esok aku pulang ke kampus tercinta, UiTM perak menjalani latihan persediaan sebelum ke perlis.


adehh. mampukah aku ? aku pasti malah yakin, mesti kena denda punya kat sana. kawad aku dah lupa, badan dah malas nak buat aktiviti fizikal. since masuk U badan aku jadi sangattt manja. berpanas tak nak, berpeluh tak nak. itu yg jadi gemuk.


teringin nak jadi peserta terbaik mcm komander pieja. tapi kalau dibandingkan aku dgn dia, memang haramlah aku nak dapat. haha. siapalah yg bertuah tu ye ? apapun, hope orang itu dari perak juga. komander ingatkan kami supaya pertahankan juara perak yg dh berapa tahun berturut-turut entah jadi juara, aku dah lupa. tapi juara bertahan jugalah kan. hope kami Bakal Komander UiTM Perak sekalian dapat kekalkan kejayaan UiTM Perak.


barang-barang pula kalau boleh mcm nak angkut satu rumah. aiseyy. bercakap pasal barang, aku rasa mcm dah cukup. lighter tak beli lagi disebabkan tiada siapa yg merokok di rumah aku. aku tak pandai pun guna bendalah tu. sadis kan ? muka gangster tapi tak reti guna lighter. barang lain, err, malam ni final-check. haha.


doakan perjalanan saya pergi dan balik destinasi. berjaya dalam apa jua yang saya lakukan. doakan kejayaan UiTM Perak. amennnnn.




nota kecil : saya rindu awak semua. rakan sekolah dan rakan baru :) will be rarely online facebook/updating blog/answering formspring. I'll do that once I came back, Insya'Allah :)

1 comment:

  1. good luck. semoga badan tu kurus la nanti. hadoiyai !

    ReplyDelete