Tuesday, November 16, 2010

tiada fulus, maaf HAZIRA.

buat sahabatku, NURULHAZIRA BINTI RUSDI.



beliau asyik mengajak saya keluar ke Jalan TAR pada hari khamis ni iaitu pada 18hb november 2010. tetap ajak dan lagi mengajak. aku tahu dia rindukan aku. aku pun tak rindu dia. nak buat mcm mana. kehkeh !



dia call aku tak angkat. dia mesej aku tak balas. kesian dia. bukan sengaja, tapi tak perasan. maaf. dan aku sebenarnya bukanlah jenis yang suka menjawab call. kikiki. SORRYYYYYYYYYYY ! but just now was seriously missed !



seriously aku tak boleh keluar. aku bukan mengedekutkan diri aku untuk keluar. tidak. tapi serius dua-rius aku memang tak boleh keluarrrr. aku takde duit. semalam aku keluar ke pavi. aku shopping mcm mana, wallahualam-lah kan. sampai dalam purse aku tinggal RM2.20. tu pun duit jutaria millionaire. itulah perbelanjaan aku untuk ke kem komander nanti. kesian aku. tu nak tambang pun takde. memang tumpang lori lah aku sampai seri iskandar.



nak kerja tak boleh. aku cuti seminggu je. memang pokailah aku untuk hari ini dan seterusnya. ehem2, hulur ar sket bro. haha



err, kesimpulannya, aku memang tak dapat pergi. maaf sesangat aku ucapkan, tak lupa juga, selamat menyambut aidil zaquan. nopeee, selamat hari raya Aidil Adha.
maafkan saya hazira, miera dan hafizah. termasuk hidayah :'(
terlampau minta maaf.





nota kecil : datanglah lepak rumah aku. rumah aku sentiasa je terbuka untuk korang. kalau locked, macam biasa, kunci rumah aku kat bawah karpet depan rumah aku tu tau. shhh. jgn bgthu orang lain, kita berlima je tau. wakakakak choww.

No comments:

Post a Comment