Thursday, June 9, 2011

serasi

Alhamdulillah, permulaan semester 3 yang menyenangkan. harap lepas ni akan jadi bertambah baik.



believe it or not, semester 1 dan semester 2 adalah semester yg aku rasakan paling suck. sebab time tu aku malu nak jumpa orang, malu nak keluar bilik. rasa takde keyakinan diri. agak malu nak bercakap dengan strangers. malu nak buat presentation. rasa terpinggir. semualah.



menjadi seorang komander membuat aku terpaksa menemui pelbagai jenis manusia, menyertai pelbagai event dan bergerak kesana kesini. terus terang cakap, aku mcm malu je nak pergi kesana sini. naknye aku bukanlah seorang yang suka-2 nak show off ni. nak buat presentation dalam kelas ? haihh macam malu-malu kucing je. even semua berjalan dengan baik, tapi dalam hati aku tetap terselit ketidakyakinan.



this semester, aku tak tahu miracle apa tuhan bagi, I felt that actually there's a place for me in this campus. nobody ignores me, nobody would even care if I doing a weird faces in public. there is no such thing to be shamed out there. just let the inner speak. show them who we are. being a seniors menjadikan saya lebih berani. I actually helped on the event of UiTM Perak.



Alhamdulillah, walaupun baru sekarang aku rasa apa yang sepatutnya aku rasa sejak dulu, at least now I would show come confidence in front of the public. the confidence to dance, walk everywhere and talk too much. Alhamdulillah Alhamdulillah. harap ia kekal sampai bila-bila :)

No comments:

Post a Comment