Saturday, July 2, 2011

makan dan duit

tadi lepak dengan komander pieja pergi makan luar kat bandar sidek. komander pieja makan nasi goreng tomyam + air limau suam + teh o ais. aku, macam biasalah, nasi goreng padprik TAK NAK PEDAS TAK NAK SAYUR + milo ais. jumlah RM6.00+. murah kannn ?




balik dari restoran, lalu kat gerai burger. perghh. burger. my favourite. makanan yang aku paling tak boleh tolak adalah burger. sebab tu gemuk mcm ni haa. kihkih. aku fikir 5-6 kali. nak beli ke tak nak. hmmmm. takpelah, aku amik keputusan tak nak beli walaupun aku sangat sukakan burger. lagipun, aku baru je makan tadi. simpan jelah duit tu utk beli burger di hari lain. makan banyak manapun bukan boleh puaskan hati. lagi gomok adolaa. haha. mak ayah aku bukan berduit pun. duit tu bukan digunakan untuk makan sahaja. banyak benda kena beli dan bayar sejak melanjutkan pelajar ni. naknye berjauhan dengan mak ayah. takpelah, sekurang-2nya ia mengajar aku utk tidak bergaduh dengan ayah aku. huahua. assignment final pun tak sampai lagi. lagi nak guna duit. aku harus belajar berjimat mulai skrg.




ikat perut. pakai korset.

No comments:

Post a Comment