Tuesday, November 8, 2011

Komander Kesatghiaa



2 minggu di UiTM Pulau Pinang, aku jadi komander pengiring untuk Bakal Komander-2 Zon Utara iaitu dari UiTM Kedah, UiTM Perak dan UiTM Pulau Pinang sendiri. UiTM Perlis sepatutnya participate tapi kali ni tak dapat bersama kami atas sebab-2 tertentu. apapun, aku bersyukur sebab terpilih sebagai pengiring. banyak yang aku belajar dari sana. erti kehidupan, kasih sayang, persahabatan and pengorbanan, baik dari Bakal Komander dan Komander senior sendiri. dapat kawan baru. dapat pengalaman baru. pahit, manis, semua ada.


Gambar ramai-ramai. cuba cari aku mana



Platun 1 dibawah tanggungjawab KRK Zack(me!), KRK Amri dan KK Adham.



Platun 2 dibawah jagaan KRK Zubaidah, KM Pieja, KMdy Kobis dan KM Aliff.



Platun 3 diiring oleh KRK Fakhril, KMdy Saffuan, KMdy Naimah dan KMdy Syahirah (cik bubu).

Platun 4 dibawah pemerhatian KMdy Aziah, KRK Nora, KRK Najib dan KRK Aizat.



serious memang best gila. yang tak bestnya, aku tak dapat tengok diorang passing out. aku dan Fakhril kena balik UiTM Perak kerana pemilihan Parade Commander utk Jambori. tak pernah aku jadi ketua platun. tapi Alhamdulillah, boleh buat :) sebab tu jugak aku mula dapat ramai kawan Komander dari UiTM se-Malaysia. sebelum terlupa, pemergian aku dan Fakhril diganti oleh KRK Shahaidil. dia pengiring aku jugak dulu. baidewey aku tak pernah bergambar dgn Fakhril pakai full uniform so gambar dinner will do for it.


err macam gayy. eh Fakhril hotstuff, pujaan siswi-2..selain aku. haha



Aidil(kanan). dialah ganti aku dgn Fakhril jadi pengiring di Penang. juga merupakan hotstuff yg hot.






ni gambar kenangan sepanjang LIBK :


dgn Komander Penang, Aliff.





siapa kata orang bandar tak boleh buat kerja kampung?






oh sebelum terlupa, lastly, gambar kenangan di Jambori UiTM Negeri Sembilan.


lepas kawad. aku pakai sam brown, sebelah Fakhril berselempang merah.



TAMMAT. rindu keluarga komander :')

No comments:

Post a Comment