Sunday, November 6, 2011

tagged !

choiii. aku di-tag oleh empunya blog Amirul Abdul Halim

RULES GAMES :

1. You must post this rules.
2. Each person post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the question tagger set for you in their post. And create 11 new question for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their pages and tell them you have tagged HIM/HER
6. No tag back.

11 Keterujaan yang aku dapati ada pada aku :

1) masa dalam perut ibu, doktor scan dan mengesahkan aku lelaki. tapi bila lahir, perempuan.
2) oleh sebab itu, perangai aku di waktu kecil sangatlah degil dan berperwatakan seperti lelaki.
3) sekolah tadika ABIM, pernah buat kecoh satu sekolah sebab baling batu kat kepala dan seketul penumbuk terhadap seorang budak lelaki hanya kerana semata-2 sebab dia ejek aku.
4) ada parut kekal berdekatan kening belah kiri sebab terhantuk dinding.
5) minat Avril Lavigne dan Black Eyed Peas sejak dari kecil.
6) Pernah masuk Tahfiz.
7) Pengawas Sekolah di Jalil tapi lebih kepada bidang Pembimbing Rakan Sebaya. haha. aku selalu terpesong dari bidang yang sepatutnya aku ceburi.
8) sangat minat dan sebahagian dari hidup aku adalah Kawad Kaki. sebab tu di UiTM sambung jadi Komander Kesatria :D
8) Suka travel sana-sini. tak duduk diam.
9) fobia naik kenderaan - kereta/bas. berfikiran bahawa kenderaan berat mempunyai risiko amat tinggi utk membunuh nyawa. sebab tu prefer jalan kaki atau naik basikal. paling busuk, naik motor.
10) suka gila dengan kucing.
11) suka makanan yang berasaskan keju seperti lasagne. *drools!*


Soalan-2 :

1. KALAU BOLEH TUKAR NAMA NAK NAMA APA?
- Anggun atau Arjuna.

2. CERITA KEGEMARAN SEPANJANG ZAMAN ?
- Koleksi Harry Potter.

3. HITAM ATAU PUTIH ?
- Hitam, semestinya. Baju raya setiap tahun berwarna hitam. see, orang beraya, aku berkabung. haha

4. BENDA YANG PALING ANDA GERUN ?
- Serangga merbahaya.

5. DIDIE ALIAS ATAU ROSNAH MAT ARIS ?
- kedua-duanya perempuan. jadi kenapa ? haha

6. TWILIGHT ATAU HARRY POTTER ?
- Like what I said, Harry Potter Rocks ! haha

7. FACEBOOK ATAU TWITTER ?
- Facebook. saya ulat buku.

8. TEMPAT YANG WAJIB PERGI PADA MASA AKAN DATANG ?
- Mekah, insya'Allah. bulan madu di Rome. eh tetibe

9. SAINS ATAU SASTERA ? KENAPA ?
- Sastera. sebab aku suka mengarang puisi. Awie dalam sembilu. jiwang siot aku !

10. KENAPA BARBIE NAMA DIA BARBIE TAK BARBA ATAU BARBILAHKAU ? -.-
- Sebab pengasas dia seorang yang sopan. tak main la babi-2 ni. haram. btw pengasasnya juga seorang pencinta teknologi dan kecanggihan. jika laptop dipanggil Lappy dan lipstick dipanggil lippy, Barbie juga dirasakan layak mendapat layanan sebegitu. Barbara = Barbie. bunyi macam moden, canggih gitu.

11. KALAU KAU DAPAT TAHU KAU AKAN MATI DALAM MASA SEMINGGU APA YANG KAU AKAN BUAT ? KENAPA ?
- Solat taubat. kurangkan bercakap. berhenti belajar. minta maaf kat semua orang banyak-2, sampai mereka menyampah. *eh buat orang menyampah ? buat dosa lagi.

No comments:

Post a Comment