Friday, February 8, 2013

The Bee's.

Tadi aku tengok video kat facebook Syarp. Ya Allah. Paling pedih. Tak fikir apa, terus termenangis. Air mata turun dgn laju. Nampak tak aku sayang korang macam mana ?



Well, I just want you guys (The B's) to know that,
aku mintak maaf sebab tak ada dengan korang sepanjang part 5, iaitu semester akhir dan semester yg paling banyak mencipta memori. Yelah, dah akhir-2 kan. Tapi tolonglah percaya, aku dah anggap korang betul-2 macam family. Aku simpan rapi every each of the memories with you guys dlm hati aku. Boleh kata hari-2 bila aku bukak pc, aku tengok balik ratusan ribuan gambar kelas. Sounds like wasting time tapi aku rindu korang sangat weyh. Sangat. I really mean it. Memang takdir aku jumpa koranglah kan sebab mula-2 aku ni budak fashion then tukar dengan Alima, masuklah kelas B. Heee. Even gaduh macam mana sekalipun, tipulah kalau tak rindu. Kalau nak cerita satu-satu kenangan tu, perghh banyak sangat. Kemek kematu jari menaip nanti. Hehe. Cukuplah sekadar aku katakan yang masih segar dalam ingatan aku kenangan bersama korang ni. Aku sangat rindukan korang. Aku hargai kehadiran korang dlm hidupan aku. Terima kasih banyak-banyak sebab sudi hadir dan singgah dalam hidup aku. Terima kasih sangat. Tolong jangan lupakan aku, sebab aku tak kan lupa korang sampai bila-bila, dah sayang korang sangat-sangat :')


EZAH-RYEN-MUN-SHADA-GEE-SHEHA-SHUD-MIRUL-ERRY-COYAN-JACK-IHSAN-SYARP- AMMAR-NURAMIN-AZUAN-AYAP-MEOR-AFFAN-EZZANY-AKEM.
errrr did I missed anyone else ?



I HEART YOU GUYS SO MUCH :*



No comments:

Post a Comment